- Realizar as operacións de recepción e apoio á xestión administrativa derivada das relacións co público ou cliente, interno ou externo, con calidade de servizo, dentro do seu ámbito de actuación e responsabilidade, utilizando os medios informáticos e telemáticos, e en caso necesario, unha lingua estranxeira, e aplicando os procedementos internos e a normativa vixente.
ADGG0208 Actividades administrativas na relación co cliente
Presencial
El próximo curso empieza: 14/01/2025
Duración: 818 horas
- MF0975 - Técnicas de recepción e comunicación 90 horas
- MF0976 - Operacións administrativas comerciais 160 horas
- UF0349 - Atención ao cliente no proceso comercial 40 horas
- UF0350 - Xestión administrativa do proceso comercial 80 horas
- UF0351 - Aplicacións informáticas da xestión comercial 40 horas
- MF0973 - Gravación de datos 90 horas
- MF0978 - Xestión de arquivos 60 horas
- MF0977 - Lingua estranxeira profesional para a xestión administrativa na relación co cliente 90 horas
- MF0233 - Ofimática 190 horas
- UF0319 - Sistema operativo, procura da información: internet/intranet e correo electrónico 30 horas
- UF0320 - Aplicacións informáticas de tratamento de textos 30 horas
- UF0321 - Aplicacións informáticas de follas de cálculo 50 horas
- UF0322 - Aplicacións informáticas de bases de datos relacionais 50 horas
- UF0323 - Aplicacións informáticas para presentacións: gráficas de información 30 horas
- MP0079 - Actividades administrativas de recepción e relación co cliente 120 horas
- FCOXXX24 - Formación para a igualdade 8 horas
- FCOO03 - Inserción laboral, sensibilización medioambiental e na igualdade de xénero 10 horas"