- Analitzar les dades generades tant per la web com pels diferents mitjans digitals als que opera l’empresa per millorar la presa de decisions del departament de màrqueting digital.
Analítica i màrqueting digital
Curso Online
El próximo curso empieza: 04/02/2025
Duración: 30 horas
- Anàlisi de competències digitals per a professionals
- Diagnòstic de coneixements i competències digitals amb Smart Digital Model
- Contingut personalitzat de Digital Mindset i competències digitals segons el resultat de SDM
- Coneixement de l’evolució de l’analítica web
- Historia i evolució de l’analítica web.
- El que no es pot mesurar, no es pot controlar. Importància de l’analítica web
- Què es pot mesurar amb l’analítica web?
- Anàlisi de la web Google analytics
- Crear un compte a Google analytics
- Definir un embut de conversió
- Definir indicadors
- Anàlisi de dades d’un ecommerce
- Google tag manager
- Capacitat pràctica: elaboració d’un pla d’anàlisi de dades d’un ecommerce
- Coneixement de les mètriques necessàries per a l’anàlisi de xarxes socials
- Social media analytics
- Per què analitzar el que passa a les xarxes socials
- Com escollir les mètriques que es vol analitzar a xarxes socials
- Capacitat pràctica: Desenvolupament de les mètriques per a analitzar en xarxes socials.
- Anàlisi de l’experiència d’usuari
- Creació d’un web que enamori als usuaris
- Optimització de les taxes de conversió
- Creació de mètriques a la web que indiquin l’èxit (o no) de les campanyes de màrqueting
- Habilitats de gestió, personals i socials
Els nostres alumnes opinen:
- Equip docent i tutor: 9,5/10
- Recursos didàctics i plataforma e-learning: 9,3/10
- Valoració general dels nostres cursos: 9,5/10
- El 94% dels nostres alumnes consideren que la formació rebuda ha afavorit el seu desenvolupament personal i/o professional.
- El 98,5% dels nostres alumnes tornarien a realitzar formació amb nosaltres.