- Distingir els usos del neuromàrqueting i les diferències amb el màrqueting convencional.
- Identificar els fonaments del neuromàrqueting.
- Aplicar tècniques i dades del neuromàrqueting a les seves estratègies i campanyes de màrqueting i/o a la dels seus clients.
Neuromàrqueting
Curso Online
El próximo curso empieza: 16/05/2024
Duración: 30 horas
Más información: Modalitat Online
- Història del Neuromàrqueting
- Inicis del neuromàrqueting.
- Eines per a l'estudi i experimentació en neuromàrqueting.
- La Tríade Cerebral.
- Teoria del Neuromàrqueting
- L'origen de la neuroeconomia i del neuromàrqueting.
- Neuroanatomia bàsica aplicada a l'estudi del neuromàrqueting.
- Mecanismes cerebrals utilitzats en la presa de decisions de compra.
- Decisions racionals i emocionals.
- Neurociència, psicologia i mites sobre el neuromàrqueting.
- Tècnica deleye-tracking.
- Altres tècniques d'estudi utilitzades en neuroeconomia i neuromàrqueting.
- Neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors.
- Els sentits del cervell.
- Aplicació del Neuromàrqueting
- Els tres passos del cervell.
- El cerber primitiu.
- Tècniques en neuromàrqueting.
- Pràctica a Neuromàrqueting.